Få professionel tAndregulering hos Tandlægehuset

Vi kan rette dine tænder så du får et flot smil

Uanset om du oplever gener når du tygger på grund af skæve tænder, eller om du ønsker at få rettet tænderne af kosmetiske årsager kan vi hjælpe!

Vi tilbyder forskellige former for tandregulering

Hos Tandlægehuset København tilbyder vi flere former for tandregulering. Fælles for dem alle er at de er gennemsigtige, ikke synlige og at skinnerne er aftagelige.

Vi tilbyder vi både Invisalign, ClearCorrect og In-Line, som kan bruges til tandregulering af både større og mindre tandstillingsfejl.

Hvilken type der passer bedst til dine tænder, afgøres i samråd med din tandlæge, og vi påbegynder naturligvis ikke behandlingen inden du har tilkendegivet, at du er indforstået med forløbet.

Hvad kan du forvente?

Tandregulering behøver ikke at være forbundet med smerte og gener. Dog siges det, at jo ældre du er, jo mere ondt gør det.

Dette skyldes, at rodhinden på voksne er tyndere end hos børn, og smertefornemmelsen bliver derved større.

Hjælp til alle tandstillingsproblemer?

Tandstillingsfejl kan give en række af forskellige problemer og gener.

Alt fra skæve fortænder, åbent bid, dybt bid, overbid, underbid, tandmangel, mellemrum mellem fortænderne, pladsmangel og forkert kæbestilling, kan have en betydning for den måde du bider sammen på.

I nogle tilfælde kan tandstillingsfejl og skæve tænder have medført et mærkbart slid på tænderne. Andre oplever at skæve tænder har medført smerter i kæbeled og tyggemuskler, simpelthen fordi kæbestillingen er forkert.

Uanset hvilken type tandstillingsproblem der er tale om, tilbyder Tandlægehuset at hjælpe dig med at få løst udfordringerne med skæve tænder.

Få rettet dine tænder

Hos Tandlægehuset er du sikret professionel hjælp og de nødvendige informationer, så du er sikker på, at du træffer den bedste beslutning for dig.