HVIS DU HAR BRUG FOR AKUT HJÆLP FÅR DU EN TID i dag!

Har du brug for akut behandling?

Tandpine er en af de mest ubehagelige former for smerter, og derfor er en hurtig og effektiv behandling altafgørende. Af samme årsag garanterer vi at du får en tandlægetid samme dag, hvis du har akut behov for tandlægehjælp i København.

Har du behov for akut hjælp?

Ring på tlf:  53 73 74 75

Vi besvarer telefonen døgnet rundt og er klar til at hjælpe med akutte problemer alle ugens dage.

Akut behov tandlæge

Har du ondt i tænderne og akut behov for en tandlæge? – så finder vi en tid til dig i dag!. Vi sikre dig samtidig en smertefri og kompetent behandling i trygge rammer – også hvis du lider af tandlægeskræk eller ikke har været til tandlæge længe.

Tandlægehuset tilbyder et top professionelt team med store faglige kompetencer. Det betyder at du er i trykke hænder, hvis du pludselig får behov for en akut tandlægetid i København.

Vi udfører stort set alle former for tandbehandlinger på klinikken i København, og du får ligeledes samlet alle dine behov for akut behandling hos én og samme tandlæge.

førende Tandlæger

Vi er blandt landets førende tandlæger og vi holder os konstant opdateret med nyeste viden.

TOPMODERNE KLINIK

I vores spritnye klinik råder vi over det absolut bedste og mest moderne teknologiske udstyr.

NÆNSOM BEHANDLING

Vi udfører altid vores behandlinger så nænsomt og smertefrit som overhovedet muligt.

GODE PRISER

Vi tilbyder behandlinger i høj kvalitet til fordelagtige priser. Kontakt os nu og hør mere.

Du finder os her:

Tandlægehuset København